Fredag

Sitter nu och lyssnar på Queen och försöker bli frisk så jag kan va med Jocke imorrn =)
ska dricka te i mängder känner jag!
fast egentligen är jag inte så sjuk, hostar och är lite snuvig men det ska som sagt bort (A)

De enda jag hade att göra igår var att pyssla med Njutånger skivan jag lova bort =)
DEN VART GRYM! Framsidan på fodralet vart också grymt, ni måste nästan se den men de får ni inte än!
och baksidan på fodralet designade jag själv :] så de är ju klart den vart fin den med. 

Njutånger är förövrigt bandet min pappa var trummis i när han var yngre =)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag...
de är så tråkigt att vara hemma och vara sjuk =( och eftersom jag inte gjorde så mkt igår så är jag full av energi idag =/ inte bra

Nu ska jag sjunga vidare för mig själv, skriver mer sen




baiibaii


Kommentarer
Postat av: sMarris

Hahahahahah, såå söt du är <3

2009-10-09 @ 18:21:56
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0