Måndag

höll just på att skriva söndag... hm.. lov är inge bra för min hjärna jag vet aldrig vad de är för dag (A)
gjorde om min blogg lite, vart den jobbig att läsa lr vart den bra?

sitter just nu och lyssnar på Michael jackson :], tänkte snart släppa in min vovve in i mitt sovrum och gosa lite med han för han är så fantastist söt!

som sagt så har vi Novemberlov i Oktober?? men ja sånt verkar man ju kan ha med =) det funkar iaf för mig!

äh ska ta hit Tarras nu =)

baiibaii!

Gissa vem jag snubblade över då jag var och vandra på Vintergatan igår.... damdamdamDAAAH,



BYGGARE BOB!!


Kommentarer
Postat av: juulial

AAAAH han tänker slå dig, spriiiiiiing :O

2009-10-28 @ 00:14:58
URL: http://skelleftesemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0