Söndag

uiiii pappa har äntligen kopplat in golvvärmen :] varmt och skönt om fötterna!

jag sov hos jocke inatt =) mysigt mysigt!
vaknade typ sisådär 4-5 (nattetid) skulle jag gissa och kunde inte sova för min nacke värkte lite efter att jag legat konstigt så jag låg och titta på jocke ist och vart förvånad över hur söt han var när han sov :] så fruktansvärt söt! men även lite hyptonist så jag somna till slut iaf (A)

och en till sak, våra katter slutar verkligen aldrig att äta, de är ju galet hur mkt och hur ofta dom äter :O
så båda har blivit tjocka och mysiga igen efter en lång sommar med att vara ute och springa (A)

nä nu ska jag börja vandra upp mot min säng, sova lite och drömma om långhåriga trummisar med luddig mage =]

Baiibaii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0