Fredag

Hej, var sjuk idag så jag tänkte att jag kunde passa på att tvätta alla mina kläder och annan tvätt, kanske inte det roligaste men man måste ju ha rena kläder, right? =)

Ikv ska jag på bio med Jocke och se "Final destination", får hoppas den är bra för jag såg trailern utan ljud (A)
han tyckte iaf att den verkade duga så då får den duga helt enkelt. =)

Sov nyss bort ungefär 3 timmar.. =/ som jag hade kunnat göra så mkt annat roligt på, tittat på när min tvätt torka lr nå (A)

gårdagen spenderades med sMarris<3 =) vi tog de lite lugnt och gick lite på stan osv.

och jag fick en fråga idag som jag tänkte svara på =) eftersom en fråga är en fråga och då behöver man ett svar, eller hur? =)

"hur gick de me han sen ?
är ni kompisar och så igen ?

du känner inte mej men jag gillar din blogg ! :)"

- Nja vi är inte ovänner men inte kompisar heller, det är som om vi inte känt varandra tkr jag :P
Kul att du gillar min blogg :] jag känner min faktist lite smickrad :] tack




nu tänkte jag pröva ha en frågehelg och pröva om den funkar (A)
knock your self out!

Baiibaii =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0