Onsdag

haha kollade nyss tillbaka på mitt förra inlägg och tänkte "onsdag", rackarns nu har allt farit bort de är ju bara tisdag idag.. (A) knasigt

iaf så i helgen upptäckte jag en sak! en fin sak!
Jockes underläpp! den är fantastisk fin :O helt sjukt!
har ingen bild på den, men jag ska nog kunna gulla fram mig en!
 
vem kan säga emot mig och mina fina hundögon? hihi
den är fantastiskt mjuk med, asså hans läpp!
och helt magisk! man blir som förtrollad av den på alla sätt!
den är mjuk att pussa på med :] lr oj, hej (A)

nä nu ska jag kila iväg och tvätta bort mitt smink och sen smsa lite tills jag somnar
sms för mig på natten är ungefär som att läsa en bok för endel, underhållande, man blir glad och lite pömsig =)

nattii

baiibaii



Kommentarer
Postat av: sMarris

DU skulle ha kommit och sovit hos mig hynda <3

2009-10-01 @ 12:18:33
URL: http://mnemosyne-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0