Onsdag

Var nyss på stan med sMarris för att hitta ngt att köpa åt min mormor men kom hem tomhänt och utan sMarris för hon stack hem... TRÅKIG MÄNNISKA! hon borde få smisk, men jag tänker inte ge henne det.

sitter nu och funderar om jag ska gå och vila (sova) i soffan :]
de skulle kännas ungefär <-sååååååååååhäär-> skönt =)

måste snart till stallet och rida Rökkva, hon påminner jätte mkt om en ren, men hon är söt ändå (A)

nu pallar jag inte skriva mera,
Btw. hoppas förresten att alla har hört att jag har nya låtar på bloggen nu, det är tufft!

äh baiibaii!


Kossan från trästock -09

jag krama han 3 ggr och näva han typ 5 :]
as grym ko måste jag bara säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0