Tisdag

eheemhehehe :]

3 saker som jag gillar:
Värme
Jokim
popcornlasagnekatter

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Spindlar
höjder
mörker :(

3 viktiga saker i mitt hem:
Katter
säng
mat

3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag har aldrig färgat hela håret (A)
min pojkvän är det bästa som existerar på denna jord!
jag har aldrig varit utomlands :(

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Åka till Paris, London och Island
testa vara miljonär
köpa en trisslott med hög vinst på :D

3 saker som jag kan göra:
Baka kladdkaka
torka fönster
sova

3 saker som jag inte kan göra:
lyfta tunga grejer (sthina muskel är inte så stark :] )
meka i min epa :(
springa 40km/h :)

3 saker som jag säger ofta:
vet inte
typ
lite (haha kulkulkul)

3 kändisförälskelser:
johnny depp
(led zeppelins sångare har tufft hår som jag vart lite förälskad i så han får va inom parantes)
jokim :] haha han är typ en skelleftekändis så de borde gillas

3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:
ALLA
som läser
min blogg :D



§


<3



baiibaii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0