Måndag

okej nu var de jätte längesen jag skrev =) men jag tänkte börja om igen (A) hehe
jag börja med en lista som jag tog från en annan blogg :]



Vi börjar med en enkel fråga,

 vad heter han?
-
Joakim Erik Engström

När fyller han år?
-
 19 Juli :] blandar ihop lite om de är juni lr juli, äsch då

Hur ser han ut? Hårfärg, ögonfärg osv? -
Han har typ brunt hår med blonda slingor och lite inslag av rött, blåa bebis ögon, 1,88 cm lång och har 63cm långt hår :].

Har han färgat håret någon gång? - Ja, en gång tror jag

Har han klippt sig någon gång? - när han var liten men nu tror jag de var ett tag sen :)

Vad heter gatan han bor på? - Wikströmsvägen 4

Vad har han för mobil? - Nokia inte så tuff men den har snake!

Vad vill/ville han bli när han blir stor? - ROCKSTJÄRNA, helt klart

Vad har han för färg i sitt rum? - Blåa tapeter annars typ alla möjliga färger? ;)

Har han någon/några systrar? - Jo en äldre syster :)

Har han någon/några bröder? - Jopp, en äldre, tror han ser anton som en bror med :) så en ½

Vilken mat hatar han? - han tycker om typ allt förutom potatisbullar och såser typ dressing och sånt 

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? - trummor, trummor, trummor, gitarrer 

Har han bråkat med nån någon gång? - skulle väl vara dårre då?

Vad brukar han göra på helgerna? - Vara med mig eller så trummor trummor trummor

Vad har han för musiksmak? - led zeppelin, black sabbath, foxy shazam osv 

Har ni någon låt? - redhot chilipeppers - stadium arcadium typ(A)

Hur träffades ni första gången? - vi gick på bio :]

Vad påminner dig om honom?
-
en Foxy shazam låt och kedjan jag har runt halsen :D

Vad var det första han sa till dig? - jadu  "hej" tror jag

Vad var det första du sa till honom? - "hej" tror jag :]

Vart kysstes ni första gången?
-
Hemma hos han i hans sovrum :]

Vad brukar ni oftast skicka sms om?
- om typ saker som händer/hänt lr typ vad man gör lr typ snutt sms :D


Vad kallar du honom? - Jokim, älskling, jocke och blir jag arg Joakim (A)

Vad kallar han dig? - Sthinis, Sthina, älskling osv :)

Idrottar han? -

Vad har ni gemensamt? - filmsmak, humor, skostorlek och längd :)

Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? -  Maskros tror jag, det är så gulligt! ♥

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? - Mysig, stark och bråkig <3

Vad är det bästa med honom? - han har fina tänder (A)

När blev ni tillsammans?
-
25 September 2009. ♥

Hur blev ni tillsammans? - jag var hos han och vi skulle sova och sen börja han krama mig så jag vände mig om och börja kyssa han :]

Och till sist, gillar du honom?
- Jag älskar honom med hela mitt hjärta, från topp till tå och hela världen runt. <3



äter glass, blev jätte less på den.. urk

HEJDÅ =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0